Hoe kan ik aansluiten bij Lekker Laten Koken?

In 6 stappen kunt u wat ons betreft binnen 24 uur beschikken over uw online bestelservice!
  • Stap 0Oriëntatie

    U hebt de informatie op deze site doorgenomen.
  • Stap 1Kennismaking

    U bent enthousiast geraakt en u stuurt ons een bericht.
    We plannen een afspraak in en maken fysiek of telefonisch kennis met elkaar. Wij lichten de werking ons concept toe en beantwoorden uw vragen.
  • Stap 2We gaan samenwerken!

    U bent overtuigd en u wilt ons concept gaan inzetten. Veelal zult u starten met het tarief pakket "Welkom" (no cure no pay).
    Fantastisch. Uw gast kan binnenkort online eten bij u bestellen!
  • Stap 3Toezenden menukaart en foto's

    U verstrekt ons de benodigde informatie zodat wij uw bestelsite kunnen bouwen.
  • Stap 4Overeenkomst

    U gaat akkoord met de inhoud van de toegezonden overeenkomst.
    We werken met een overeenkomst zodat we weten wat we van elkaar kunnen verwachten. Deze overeenkomst is maandelijks opzegbaar.
  • Stap 5Controle bestelsite

    U ontvangt binnen 24 uur de handleiding en een link naar de bestel site welke wij voor u maken.
    Wij nemen contact met u op om te controleren of er nog vragen zijn.
  • Stap 6Uw bestelsite gaat live!

    U plaatst onze "online bestellen button" op de homepage van uw restaurant site.
    Wij zetten uw site op het afgesproken moment live. Uw online bestelservice is geregeld!

24

Binnen 24 uur uw eigen bestelsite!

Waarom kozen uw collega's voor ons?

Ons eetcafé wordt druk bezocht en dat is prettig en meer dan fijn. Maar we merkten dat onze gasten ook "thuis" willen genieten van onze keuken. Als chef kok vind ik dat een grote eer!
We zijn van Thuisbezorgd overgestapt naar Lekker Laten Koken omdat dit concept veel flexibeler is en veel beter bij ons imago past.
Bestellen via www.lekkerlatenkoken.nl is gemakkelijk. Niet alleen voor de gast maar ook voor ons! De gast kan kiezen uit een duidelijke menu kaart en kan ervoor kiezen om online te betalen. Daarnaast kan de gast aangeven wanneer hij/zij de bestelling wil hebben. Wij ontvangen de bestelling online en via de telefoon waardoor je altijd op tijd aan de slag gaat met de bestelling. De gast kan de voortgang volgen en dat is leuk. Het systeem registreert alles voor ons zodat we goed overzicht kunnen houden op bestelservice.

- Judith Kuiper | chefkok / eigenaar Eetcafé de Remise -